1. КЛЮЧОВІ ЦІЛІ ПРИ РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ
До речі, саме тому одночасно на виїзді працює 7 мобільних ремонтних бригад. Графік їх поїздок координує логістичний відділ компанії.
Особливість нашого підходу в тому, що своєю метою ми ставимо не установку системи, а рішення тих завдань, заради яких наші клієнти її купують. Адже клієнту не потрібні просто GPS пристрої, датчики рівня палива або інші модулі. Клієнту потрібно отримати контроль над своїм автопарком, зменшити витрати на його утримання, позбутися крадіжок або їх попередити. Звичайно, ми не можемо приймати управлінські рішення замість своїх клієнтів, але створити всі необхідні умови для цього - це в наших силах.
Наприклад, на першій зустрічі з клієнтом наш досвід дозволяє підказати, що саме варто контролювати і які датчики варто встановити. Можете повірити, в ході роботи ми стикаємося з такою кількістю хитрощів, на які йдуть водії і співробітники, що можемо заздалегідь сказати, що і як варто контролювати.
Або інший приклад, після установки ви обов'язково зіткнетеся з тим, що деякі модулі «раптом почнуть виходити з ладу» (нікому не подобається, коли його контролюють), але і цей момент ми передбачили. Як тільки надходить сигнал про поломку, ми відправляємо до вас нашу службу швидкого реагування: оцінюємо ситуацію, усуваємо несправність і видаємо висновок про те, "хто доклав руку".