ВІТАЄМО!
Залиште свою заявку, ми зв'яжемося з вами, уточнимо деталі і підготуємо розрахунок вартості системи TRACKER для вашого автопарку
GPS МОНІТОРИНГ ТРАНСПОРТУ, КОНТРОЛЬ ПАЛИВА ТА НЕ ТІЛЬКИ
ВИКЛЮЧІТЬ НАВІТЬ МОЖЛИВІСТЬ КРАДІЖКИ У СВОЇЙ КОМПАНІЇ
Система Tracker проінформує вас
про підвищені витрати палива,
нецільове використання техніки, а
наша служба сервісного реагування
розбереться у причинах і вкаже на «винну» людину
ДЛЯ ВАШОГО АВТОПАРКУ
01
02
КОНТРОЛЮЙТЕ СВІЙ АВТОПАРК
З МОБІЛЬНОГО ТЕЛЕФОНУ АБО КОМП'ЮТЕРУ
Система Tracker проінформує вас
про підвищені витрати палива,
нецільове використання техніки, а
наша служба сервісного реагування
розбереться у причинах і вкаже на «винну» людину
КОЖНА КОМПАНІЯ, ЯКА МАЄ СВІЙ АВТОПАРК, ТАК ЧИ ІНАКШЕ СТИКАЄТЬСЯ З КРАДІЖКАМИ
Виявляється шахрайство по-різному, але в будь-якому вигляді пожирає гроші і повагу до керівника організації:
— Злив палива;
— «Накрутка» пробігу;
— Використання транспорту в особистих цілях;
— Байдуже ставлення до самої техніки;
— Порушення режимів перевезень і т.д.
ВИРІШУЄТЬСЯ ЦЯ ПРОБЛЕМА ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМИ TRACKER
Для цього система встановлюється на кожен транспортний засіб, а потім керівнику надається доступ з парольним захистом.
Далі ви отримуєте повідомлення про кожен випадок порушення. Під контроль системи потрапляють будь-які параметри:
— Місцезнаходження транспортного засобу як в режимі реального часу, так і в формі зведеної статистики за минулий період;
— Стан автотранспорту;
— Витрати палива;
— Кількість закривання і відкривання дверей;
— Включення різних приладів та механізмів.
УСІ МОЖЛИВОСТІ СИСТЕМИ
— Визначення точного місця розташування т/з;
— Прокладка та оптимізація маршрутів;
— Моніторинг проходження контрольних точок;
— Контроль безпечної роботи;
— Контроль мотогодин;
— Пошук необхідних адрес і найближчих об'єктів;
— Облік витрат палива, визначення заправок і зливів;
— Аналіз якості водіння;
— Контроль температурного режиму;
— Зчитування CAN-даних;
— Виявлення відкривання дверей;
— Контроль роботи обладнання під час руху або зупинки;
— Тривожна кнопка;
— Дистанційне блокування двигуна;
— Оперативний зв'язок з водієм.
Моніторинг усіх подій в режимі онлайн - 24/7
Можливість аналізу в режимі реального часу і форматі звітів
Отримання звітів по e-mail, sms або миготіння об'єкта на карті
Сільгосптехніка
Логістика і дистрибуція
Спецтехніка, будівництво
Система Tracker розроблена з урахуванням рішення задач для будь-якого типу сільгосптехніки:
Система Tracker дозволить контролювати автопарк за такими параметрами:
Система Tracker дозволить узяти під 100% контроль
— ґрунтообробна, посівна та збиральна техніка;
— трактори та вантажний транспорт;
— обладнання для тваринництва;
— техніка для хімічного захисту та поливу;
— машини та обладнання для спеціальних культур;
— обладнання для обробки і зберігання врожаю.
— розташування транспортного засобу;
— дотримання швидкісного режиму;
— прибуття на контрольні точки;
— забезпечення безпеки умов перевезень.
— розташування транспортного засобу;
— дотримання швидкісного режиму;
— фактична експлуатація механізму;
— витрати палива;
— час і місце заправок;
— час "зливу";
— безпеку руху.
Особливістю використання спецтехніки є зловживання з боку водіїв - "злив / недолив" палива і виконання «лівих» робіт.
Система Tracker заточена під будь-які вантажопідйомні машини, у т.ч. з холодильними установками. Перевезення готової продукції має виконуватися з двома основними умовами: своєчасна доставка і збереження якості товару.
Tracker дозволяє дистанційно контролювати техніку, що знаходиться на віддалених об'єктах. Контроль обсягу роботи: точна фіксація мотогодин, кількість «ходок», кількість підйомів стріли крана, місця вивантаження / навантаження і безліч інших параметрів. Tracker повністю виключає можливість несанкціонованого використання спецтехніки.
Виключення «зливу» палива
— за рахунок установки датчиків рівня палива
СИСТЕМА TRACKER ЗБИРАЄТЬСЯ З РІЗНИХ МОДУЛІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ТИПУ ТЕХНІКИ, ПРОБЛЕМ І ЗАВДАНЬ БІЗНЕСУ
Задача модулів системи не тільки контролювати цільове використання техніки, але й оптимізувати її роботу.
Ми можемо «заточити» систему безпосередньо під вашу техніку та під ваші задачі.
Виключення накрутки пробігу
— за рахунок контролю часу роботи та руху об'єкта
Виключення нецільових рейсів
— за рахунок датчиків контролю мотогодин
Підвищення дисципліни водіїв
— за рахунок контролю їх роботи в режимі онлайн та аналізу якості їх водіння
Мінімізація ймовірності угону
— за рахунок датчика дистанційного блокування двигуна
Дотримання умов транспортування
— за рахунок датчиків температурного режиму
Контроль за маршрутом руху і станом транспортного засобу
Повідомлення керівництва при здійсненні будь-якого порушення (telegram, sms, e-mail)
Формування звітності як по окремим машинам, так і по всьому автопарку за період до одного року
Фактично Tracker не обмежений в можливостях і вирішує будь-які завдання, аж до відстеження відкривання дверей або кришки бензобака.
Все це дійсно так, але є одне "АЛЕ"...
СИСТЕМА TRACKER ЗБИРАЄТЬСЯ З РІЗНИХ МОДУЛІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ТИПУ ТЕХНІКИ, ПРОБЛЕМ І ЗАВДАНЬ БІЗНЕСУ
БУДЬ-ЯКА СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ЗАВАЖАЄ КРАСТИ.
Це не наші здогадки, це реалії, з якими стикаються всі компанії.
Ніхто не хоче без бою віддавати «лівий» заробіток.
Тому дайте собі чесну відповідь: "Ви готові приймати жорсткі рішення, коли систему почнуть виводити з ладу водії вашого автопарку?" Вони будуть збивати датчики, проливати каву на обладнання, зривати пломби...
ТОМУ ВОДІЇ БУДУТЬ ВИВОДИТИ ЇЇ З ЛАДУ
Далі про те, чим ми можемо вам допомогти в боротьбі з порушниками...
РАЗОМ ІЗ СИСТЕМОЮ TRACKER ВИ КУПУЄТЕ І НАШУ СЛУЖБУ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ НА БУДЬ-ЯКИЙ ЗБІЙ
Хочете знати, в якому випадку немає сенсу встановлювати систему?
Як ви вже зрозуміли, немає сенсу ставити систему, якщо компанія-установник не забезпечує її обслуговування. Тому ми виділяємо значну частину фінансів на забезпечення і підтримку своєї служби сервісного реагування.

У разі, якщо датчики будь-якого транспортного засобу раптом перестали подавати сигнали на монітор керівництва, ми повинні оперативно виправити поломку, повідомити про її причини. А в разі виявлення факту шкідництва — надати докази і здати винного.
Якщо ви вибираєте компанію, то зверніть увагу на кількість машин і бригад швидкого реагування. Уточніть термін реагування та територіальне охоплення. Якщо у підрядника лише кілька сервісних машин, то він не зможе забезпечувати обслуговування систем своїх клієнтів. Зазвичай такі підрядники лише заявляють про наявність сервісу. Через кілька місяців вашу систему виведуть з ладу і ви ніколи не дізнаєтеся, це випадковість чи навмисна диверсія. А псувати систему будуть до тих пір, поки такі дії будуть залишатися безкарними.
ЧОМУ ТІ, ХТО ВСТАНОВЛЮЮТЬ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ, НЕ МАЮТЬ СЕРВІСНИХ БРИГАД?
По-перше, утримання служби реагування — це дорога річ. Адже для цього потрібно утримувати автопарк і оплачувати роботу фахівців (штат інженерів-техніків, логістична служба для здійснення нагляду за виїзними бригадами, кол-центр). Більш того, всі машини повинні бути обладнані спец технікою, а автопарк повинен бути достатнім для охоплення необхідної території.

По-друге, якщо замовники не розуміють, що підрядник зобов'язаний приймати на себе відповідальність не тільки за установку, але і за функціонування системи, то навіщо витрачатися на службу.

Насправді ваш підрядник повинен вирішувати чотири завдання:
  • Поставку обладнання, яке ставиться на автомобілі і генерує звітні дані;
  • Установку і монтаж обладнання інженерами-техніками;
  • Роботу кол-центру, який може допомогти вирішити проблеми дистанційно;
  • Роботу сервісної бригади з інженерами-техніками, які можуть виїхати в будь-яку точку країни і усунути неполадку.

Якщо відсутній хоча б один з цих пунктів, то колись ви почуєте: "Акти підписані, а якщо не працює система, значить це ваші співробітники щось зламали, розбирайтеся самі."
ЯК ДІЄ НАША СЛУЖБА РЕАГУВАННЯ
Якщо ви перестали отримувати навіть деякі свідчення від однієї з машин, то вам потрібно набрати телефон нашого кол-центру. Розібравшись в ситуації, оператор зв'яжеться з однією з бригад, проконтролює наявність обладнання на заміну і після зорієнтує вас по терміну прибуття інженерів. Ми працюємо по всій Україні!
6
сервісних бригад
3
центри обслуговування
12
iнженерів-техніків, які обслуговують обладнання
Робота служби входить до вартості абонентської плати
GPS МОНІТОРИНГ
ВАРТІСТЬ ПАКЕТІВ
1790 грн
Місцезнаходження у реальному часі, швидкість, пробіг, поїздки, маршрути і т.п.
КОНТРОЛЬ ПАЛИВА
2690 грн
Фактичні витрати палива, заправки, сливи, залишок палива, кількість спожитого палива за період.
АБОНЕНТСЬКА ПЛАТА
99 грн за одиницю/щомісячно
Включає витрати на мобільний інтернет, програмне забезпечення, консалтинг, технічну підтримку, роботу служби швидкого реагування.

МОДУЛІ, ЩО ПІДКЛЮЧАЮТЬСЯ ДОДАТКОВО
— Контроль місця розташування
— Відправлення сигналу тривоги
— Контроль температури і оборотів двигуна
— Контроль температури в кузові
— Контроль призначення водіїв
І БАГАТО ІНШОГО, ЗАЛЕЖНО ВІД ВАШИХ ВИМОГ...
— Контроль якості водіння
— Контроль параметрів в CAN-шині
— Фото і відео фіксація
— Контроль ременя безпеки
— Оперативний зв'язок з водієм
— Контроль заправок і зливів
— Контроль навантаження на вісь
— Контроль відкриття дверей
В УСІХ ПАКЕТАХ Є
1. УСТАНОВКА ОБЛАДНАННЯ
— Установче обладнання
— Установка і монтаж обладнання
— Налаштування програми моніторингу та навчання
2. СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
— Послуги кол-центру
— Послуги сервісних бригад
3. УПРАВЛІНСЬКИЙ ТА ТЕХНІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ
Консультаційна допомога в підборі тих модулів, які найкращим чином вирішують вашу бізнес-задачу. Ми підкажемо, які бізнес-процеси варто змінити, а також як краще побудувати роботу з персоналом (наприклад, поради щодо зміни системи списання палива і т.д.). Використовуйте наш досвід на повну котушку!
ВСТАНОВИМО СИСТЕМУ НА ОДНУ ВАШУ МАШИНУ БЕЗКОШТОВНО!*
Встигніть скористатися даною акційною пропозицією, щоб відчути економічний ефект і прийняти рішення про підключення всього автопарку.
ПРОПОЗИЦІЯ ДІЄ
до 30.04.2021
Натискаючи на кнопку, Ви погоджуєтеся з правилами обробки персональних даних
*тестове використання GPS-трекера впродовж місяця.
ВІДГУКИ НАШИХ КЛІЄНТІВ
ЕТАПИ РОБОТИ
КРОК 1. КОНСУЛЬТАЦІЯ З КЕРІВНИКОМ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО ВІДДІЛУ
Після того, як ви залишите заявку, з вами зв'яжеться не просто менеджер, а керівник інженерно-технічного відділу. Це не просто особливість нашої роботи, а бізнес-необхідність. Причина в тому, що від вибору модулів системи залежить вирішення головної вашої задачі, заради якої ви і встановлюєте систему. Для цього важливо не просто з'ясувати ваші побажання, а розібратися в ситуації і надати правильні рекомендації. Говорячи простіше, ви отримаєте не просто відповіді на питання, а дійсно слушні поради. У якійсь мірі ми допомагаємо поглянути на організацію роботи компанії під іншим кутом.
КРОК 2. ПІДГОТОВКА КОМЕРЦІЙНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Після узгодження ряду рішень у ході консультації, ми беремо паузу для підготовки комерційної пропозиції саме для вашої компанії. У комерційній пропозиції ми розписуємо пропоновані модулі, їх функціонал та вартість. Після узгодження переходимо до підписання договору.
КРОК 3. ФІКСУЄМО ЗОБОВ'ЯЗАННЯ, БЮДЖЕТ І ТЕРМІНИ В ДОГОВОРІ
Підписання договору ми вважаємо вкрай важливим етапом роботи. Тому фінальну версію договору висилаємо, коли всі нюанси обумовлені, а правки внесені. Після виставляємо рахунок.
КРОК 4. ВИЇЖДЖАЄМО НА МІСЦЕ. МОНТУЄМО. НАВЧАЄМО
Після того, як ви побачили, що система працює, проводимо навчання і переходимо до режиму сервісного обслуговування за схемою абонплати. Гарантійний термін на обладнання починається з моменту запуску системи.
КРОК 1. КОНСУЛЬТАЦІЯ З КЕРІВНИКОМ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО ВІДДІЛУ
Після того, як ви залишите заявку, з вами зв'яжеться не просто менеджер, а керівник інженерно-технічного відділу. Це не просто особливість нашої роботи, а бізнес-необхідність. Причина в тому, що від вибору модулів системи залежить вирішення головної вашої задачі, заради якої ви і встановлюєте систему. Для цього важливо не просто з'ясувати ваші побажання, а розібратися в ситуації і надати правильні рекомендації. Говорячи простіше, ви отримаєте не просто відповіді на питання, а дійсно слушні поради. У якійсь мірі ми допомагаємо поглянути на організацію роботи компанії під іншим кутом.
КРОК 2. ПІДГОТОВКА КОМЕРЦІЙНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Після узгодження ряду рішень у ході консультації, ми беремо паузу для підготовки комерційної пропозиції саме для вашої компанії. У комерційній пропозиції ми розписуємо пропоновані модулі, їх функціонал та вартість. Після узгодження переходимо до підписання договору.
КРОК 3. ФІКСУЄМО ЗОБОВ'ЯЗАННЯ, БЮДЖЕТ І ТЕРМІНИ В ДОГОВОРІ
Підписання договору ми вважаємо вкрай важливим етапом роботи. Тому фінальну версію договору висилаємо, коли всі нюанси обумовлені, а правки внесені. Після виставляємо рахунок.
КРОК 4. ВИЇЖДЖАЄМО НА МІСЦЕ. МОНТУЄМО. НАВЧАЄМО
Після того, як ви побачили, що система працює, проводимо навчання і переходимо до режиму сервісного обслуговування за схемою абонплати. Гарантійний термін на обладнання починається з моменту запуску системи.
Використовуючи наш сайт, ви даєте нам можливість використовувати наш файл cookie, які допомагають нам зробити його зручнішим для вас.
OK
КОНТАКТИ
2020 ТОВ «Супутник-Авто» | Усі права захищені
Використання фото та відеоматеріалів заборонено
Ідея та розробка сайту — А. Веретенніков
МЕНЮ
КОНТРОЛЮЙТЕ СВІЙ АВТОПАРК
З МОБІЛЬНОГО ТЕЛЕФОНУ АБО КОМП'ЮТЕРУ
Україна, м. Дніпро, 49000
вул. М. Грушевського, 4В